FAQ
Jak kupić abonament przez serwis internetowy?
Zakup abonamentu dostępnego w serwisie internetowym możliwy jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, po zarejestrowaniu na stronie https://e-sklep.spp.szczecin.pl/ wypełniając formularz rejestracyjny, formularz zamówienia oraz dokonaniu wpłaty na otrzymany numer rachunku bankowego.
Jak złożyć zamówienie na abonament w serwisie internetowym?
Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego lub zalogowaniu się na swoim koncie Klient wypełnia formularz zamówienia oraz dokonuje wpłaty w wysokości określonej dla danego rodzaju abonamentu. W formularzu zamówienia Klient jest zobowiązany podać w szczególności rodzaj abonamentu oraz datę rozpoczęcia okresu ważności abonamentu. Abonamenty zamawiane za pośrednictwem serwisu mogą zostać wydane wyłącznie na wskazany numer rejestracyjny pojazdu.
Jaki abonament można zakupić w serwisie internetowym?
Za pośrednictwem serwisu internetowego Klient może zakupić abonament 30-dniowy na podstrefę A lub B oraz abonament 12miesięczny na podstrefę A lub B.
Jak długo trwa wydanie abonamentu zakupionego przez serwis internetowy?
Zamówienia za pośrednictwem serwisu można dokonać nie później niż na 4 dni robocze przed dniem rozpoczęcia obowiązywania abonamentu. Sprzedaż abonamentu następuje w momencie przesłania na adres mailowy oraz konto Klienta potwierdzenia zaksięgowania wpłaty uiszczonej przez Klienta.
Dlaczego zamówiony abonament ma inny niż zamówiony okres obowiązywania?
W przypadku wpłynięcia środków po terminie wskazanym przez Klienta jako data rozpoczęcia ważności abonamentu, abonament będzie obowiązywał od dnia zaksięgowania wpłaty do dnia zakończenia obowiązywania wynikającego z rodzaju abonamentu.
Dlaczego abonament zamówiony w serwisie internetowym został anulowany?
Złożone zamówienie na zakup abonamentu zostanie anulowane, jeżeli wpłata nie nastąpi w terminie 14 dni licząc od dnia przesłania formularza zamówienia. W przypadku zaksięgowania wpłaty na anulowane zamówienie można starać się o zwrot środków na konto lub po złożeniu nowego zamówienia wnioskować o przeksięgowanie wpłaty.